الجمعة، 7 مارس 2008

تخاريف عيان !

بعد السلام والذى منه وبعد يباركله يا معلم

بعيد عنكم كدا بعيد بعيد عندى بررررررررد فظيع اتشوووووووو

المشكله مش فى البرد والقرف المشكله فى انه بيعملى صداع وعنيا بتوجعنى وبحس ان كتفى ساقط منى

دا كله عادى الواحد اتعود خلاص
المشكله الحقيقيه انى لاحظت حاجه غريبه كدا اول ما جانى البرد المره دى
لاحظت ان فيه علاقه ما بين البرد والرقم خمسه واى حاجه مدوره
يعنى مثلا
عندكم كدا يوم الاربع اللى فات كنت نازل اجيب الدليل
صحيت م النوم عادى ببص فى الساعه لقتها الساعه سته وخمسه قلت لسه بدرى كملت نوم
وصحيت برده بس سبحان الله شفتوا صحيت تانى بس تمانيه وخمسه
خلى بالكم كدا خمسه مرتين اهو
قومت لبست زنزلت والحاجات الروتينيه دى اللى الواحد زهق منه اصحى م النوم ادخل الحمام طيب ليه اول اما اصحى ادخل الحمام طيب انا مش عايز اعمل حمام
هدخل المطبخ واغسل وشى مش لازم ادخل الحمام يعنى
خلونا فى موضوعنا
جبت الكتب وانا راجع قعدت على كافيه اريح شويه
الترابيزه اللى قعدت عليه كانت مدوره زى الرقم خمسه
وكان رقمها 14 الرقم مش زى الرقم خمسه بس ثانيه انا كنت جايب معايا سندوتشات كانو سبعه
و
7-14 =7
وانا كان معايا كتابين اللى جبتهم
وهنطرحهم من سبعه يبقى الناتج خمسه
غريبه ولا مش غريبه
اكيد غرؤيبه طبعا انتو هتكدبونى ولا ايه
بعد ما روحت اتبقى معايا خمسه جنيه
ماحدش بقى يقولى صدف
اشتريت مجله ماجد بحب اقراها فيها معلومات حلوه
وسبحان الله رقم العدد بتاع المجله كان
1515
خمتسن اهم خمستين
وكمان كان عيد المجله التلاتين
ودا بيتعمل كل خمس سنين
ااها سامع حد بيقولى من ورا صدف برده
كدا بقى مش صدف خالص خالص ولا هااااه
لحظه كدا اليوم اللى جالى فيه البرد كان يوم خمسه مارس
ياترى ايه العلاقه
وكمان كان ماتش الزمالك واسمنت السويس عدد الاهداف كان خمسه
اه بالمناسبه انا اهلاوى
كفايه كدا دلوقتى عشان الحق اعملى كوبايه لمون سخنه كدا واخد البورشام احسن ابهدلكم معايا


ليست هناك تعليقات: